Współpraca z mediami polega na stałym kontakcie ze środowiskami dziennikarskimi, co pozwala jednocześnie utrzymywać stały kontakt z opinią publiczną.
Chcąc istnieć w mediach, niezbędna jest znajomość mechanizmów w nich funkcjonujących oraz znajomość specyfiki pracy dziennikarzy.
Budując wizerunek danego podmiotu niezbędna jest z kolei stała współpraca z mediami regionalnymi oraz ogólnopolskimi.
Przed rozpoczęciem współpracy z mediami m.in. zbieramy informacje na temat danego rynku medialnego tak, aby przygotowywana strategia informacyjna była realizowana spójnie i skutecznie.
Poza tym podejmujemy szereg innych działań, służących do stworzenia optymalnego i długofalowego modelu działania z obszarze współpracy z
mediami.
Jeśli potrzebują Państwo eksperckiego, profesjonalnego doradztwa - jesteśmy do dyspozycji, prosimy o kontakt, nasz telefon: 502-858-023 Kontakt mailowy: kontakt