Oferujemy profesjonalne wsparcie dla branży medycznej – promujemy szpitale, kliniki, ośrodków zdrowia a także wspieramy poszczególnych lekarzy, fizjoterapeutów i pielęgniarki.
Wybrane elementy działań z zakresu promowania wizerunku placówki medycznej:
Artykuły promujące placówkę, usługi i specjalistów
Przygotowujemy profesjonalne teksty dziennikarskie i propagandowe, które skutecznie oddziałują na odbiorców. Takimi tekstami można nakłaniać potencjalnych pacjentów do podejmowanie konkretnych decyzji w zakresie wyboru konkretnej placówki opieki medycznej.
Wywiady ze specjalistami
Publikując wywiady ze specjalistami związanymi z Państwa placówką, promujemy jednocześnie tę placówkę. W ten sposób buduje się wiarygodność i prestiż marki.
Przygotowanie opinii pacjentów
Zebranie opinii wybranych pacjentów, którzy już skorzystali z usługi, jest ważnym i skutecznym elementem działań reklamowych. Nikt nie jest bardziej wiarygodny niż ten, kto z danej usługi skorzystał i rekomenduje ją innym.
Teksty poradnikowe
Teksty poradnikowe promujące daną placówkę budują w świadomości odbiorcy wiedzę o jej istnieniu. Stąd już tylko krok do tego, aby, w sprzyjających okolicznościach, skorzystał z jej usług.
Prezentacje usług w mediach
Inicjujemy publikowanie konkretnych artykułów i materiałów dziennikarskich w prasie, radiu i telewizji. Wiemy, w jaki sposób należy to robić.
Filmy promujące usługi
Wielokrotnie realizowaliśmy filmy promujące placówki medyczne. Dobrze przygotowany, krótki film promocyjny jest bardzo skutecznym sposobem reklamowania marki zarówno publicznie (za pośrednictwem mediów), jak i w czasie zamkniętych pokazów, konferencji, czy na krajowych lub zagranicznych targach.
Sesje zdjęciowe
Wszystkie materiały wzbogacone są wysokiej jakości fotografiami.
Docieranie do mediów
Docieramy do mediów, ponieważ ich funkcjonowanie doskonale znamy.
Reprezentowanie w mediach
Występujemy w mediach w imieniu podmiotu, z którym współpracujemy. Mamy w tym zakresie duże doświadczenie.
Działanie w sytuacjach kryzysowych
W medycynie zdarza się, że pojawiają się sytuacje nieoczekiwane, po zaistnieniu których należy skutecznie wizerunkowo reagować (medyczne zdarzenia niepożądane, powikłania, śmierć). Scenariusze na wypadek tego typu sytuacji mamy gotowe.
Plan i realizacja naprawy wizerunku
Po sytuacji kryzysowej często konieczne są działania prowadzące do naprawy nadszarpniętej reputacji danej placówki. Odpowiednie działanie już na etapie wstępnym powoduje, że ewentualne straty wizerunkowe są minimalne, niemniej jednak zdarza się, że istnieje konieczność realizacji planu jego naprawy.
Współpraca
Możliwa jest zarówno współpraca polegająca na stałej obsłudze medialnej, jak również realizacja wybranych elementów oferty lub inne, nieujęte w ofercie działania. Szczegóły ustalamy indywidualnie, biorąc pod uwagę uwarunkowania i charakter danej placówki.
Dzięki współpracy z nami można zbudować dużą renomę marki oraz znacznie zwiększyć przychody.
OSIĄGNIĘCIA
Jeden z wymiernych wskaźników pokazujących skuteczność naszych działań PR jest liczba publikacji dotyczących podmiotów medycznych. Dzięki naszym działaniom opublikowano kilkaset publikacji promujących podmioty z branży medycznej – w tym teksty informacyjne, wywiady itp.
Wybrane publikacje:
http://medycznegrono.pl/promowane/udar-nie-boli-ale-jest-smiertelnie-grozny
http://medycznegrono.pl/promowane/otylosc-w-polsce-ten-problem-narasta-najszybciej-w-europie
http://medycznegrono.pl/promowane/dostalem-nowe-zycie-teraz-wejde-na-wulkan
http://medycznegrono.pl/promowane/leczenie-spastycznosci-poprawa-jest-juz-nastepnego-dnia-po-zabiegu
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/nowatorskie-leczenie-jaskry-w-gdanskim-szpitalu-sw-wojciecha
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/nowy-oddzial-chorob-wewnetrznych-w-szpitalu-na-gdanskiej-zaspie
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/oddzial-polozniczy-w-gdynskim-szpitalu-otwarty-po-remoncie
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/gdanski-uniwersytet-medyczny-ma-nowych-prorektorow
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/gdynski-szpital-z-nowym-tomografem
http://medycznegrono.pl/wydarzenia/gdynski-szpital-z-nowym-tomografem
http://gazetabaltycka.pl/zdrowie/wiekszosc-pacjentow-pozwolilaby-zoperowac-sie-robotom
http://gazetabaltycka.pl/promowane/odebrac-polakom-apteki-wojna-trwa
http://gazetabaltycka.pl/promowane/nowatorski-zabieg-kardiochirurgiczny-w-gdansku
http://gazetabaltycka.pl/promowane/odwolano-dyrektor-uniwersyteckiego-centrum-klinicznego-w-gdansku
http://gazetabaltycka.pl/zdrowie/rehabilitacja-po-wylewie-co-zrobic-po-udarze
Jeśli potrzebują Państwo eksperckiego, profesjonalnego doradztwa - jesteśmy do dyspozycji, prosimy o kontakt, nasz telefon: 502-858-023 Kontakt mailowy: kontakt