Zmniejszamy do minimum prawdopodobieństwo zaistnienia sytuacji kryzysowej.

Skutecznie odbudowujemy wizerunek, reputację i zaufanie firmy, którą sytuacja kryzysowa już dotknęła.

Zajmujemy się działaniami pomagającymi zapobiec nieoczekiwanym sytuacjom kryzysowym. Przy tego typu zagrożeniach najistotniejsza jest przygotowany wcześniej zestaw działań prewencyjny i zabezpieczających. Tego typu działania podejmujemy starając się (najczęściej skutecznie) zapobiec wystąpieniu sytuacji kryzysowej.

Często proszeni jesteśmy także o pomoc w sytuacjach, gdy kryzys już nastąpił. Wówczas działamy inaczej. W krótkim czasie odbudowujemy pozytywną opinię i zaufanie do danej firmy czy marki. Starannie opracowujemy strategie komunikacji kryzysowej, co jest kluczowe oraz proponujemy konkretne działania naprawcze.

Warto wiedzieć, że sytuacje kryzysowe bardzo często są powodowane nieuczciwymi praktykami ze strony konkurencji. Często zdarza się, że konsekwencją sytuacji kryzysowej jest upadek firmy. Z badań marketingowych wynika, że w początkowej fazie kryzysu wartość rynkowa firmy może spaść nawet o 10 proc. W następnych fazach wartość spada o kolejne 5-10 proc.

W przypadku małych i średnich przedsiębiorstw szanse powrotu na rynek są niewielkie, zazwyczaj firmy te upadają.

Aby temu zapobiec – warto zasięgnąć opinii specjalistów-praktyków.

My potrafimy opanować najtrudniejszą nawet sytuację kryzysową. W zależności od zapotrzebowania ustalamy zakres działalności i niezbędny czas współpracy.

Jeśli potrzebują Państwo eksperckiego, profesjonalnego doradztwa - jesteśmy do dyspozycji, prosimy o kontakt, nasz telefon: 502-858-023 Kontakt mailowy: kontakt